lørdag den 16. marts 2013

Hår og armbånd

I dag var jeg så til ide-/projektudviklings-workshop og det var virkelig nice! Tror det bliver det i hører om det hehe :D

Jeg kan vist mærke det er ved at være forår. Jeg har fået lyst til at farve mit hår helt lyst og klippe det meget, meget kort(kortere). Lidt i stil med Agyness Deyn (måske nok et par cm længere). Ikke, at jeg er nær lige så køn som hende, men derfor kan håret vel godt være nice nok på mit hoved også. Hun laver forresten nogle virkelig fede billeder og det var også hende jeg i første omgang klippede mit hår efter og også Stine Bramsen(forsangeren fra Alphabeat). Jeg har vist bare et eller andet for Aygness der bare sådan fanger mig. Men nu må vi se om jeg gør det. Det er bare sådan tit, at hvis jeg først har fundet på noget at gøre, ender jeg for det meste med at gøre det og ikke have det ude af hovedet inden jeg har gjort det.
Samtidig savner jeg også alle mine armbånd, som i efteråret måtte lade livet pga af til dels bakterier og til dels musical. Det var ligesom bare en del af mig, min identitet og et evig accessory, der blev klippet af i efteråret. Jeg har stadig armbåndene liggende, men hvordan og til hvad jeg skal bruge dem til, ved jeg ikke.
Den arm pederast, er min solbrændte hippiearm, havde også på den anden arm skal det siges, dog ikke nær så dejligt ^:^

LML
Johanne Skærbæk