mandag den 25. marts 2013

Harry Potter marathon version 1.3

Her sidder jeg i en seng med friskt sengetøj og hjemmelavede boller, mæl og smoothie. I går holdte jeg Harry Potter marathon igen og vi fik set de sidste to film. Desværre var det sådan, at jeg indtil i går ikke havde part 1, da når der er så mange film, kan det være svært at finde ud af hvilke man har og ikke har, men nu er jeg ret så sikker på jeg har dem alle. Det var nemlig sådan, at vi ellers skulle have set den på computeren, men fantastisk som det er, har blockbuster jo åbent! Så vi tog hver en af alle vores cykler og fandt som en dejlig overraskelse til 99kr. med blu-ray og dvd. Så det var bare top dollar!
Vi havde som altid enorme mængder slik og chips og aftenen var lagt op til råhygge.
Som følge af gæsterne fik jeg endelig, efter jeg ved kke hvor lang tid, ryddet op på mit værelse. Her er virkelig rent. Sengetøj er helt rent og jeg har tørret bord og vindueskarm af, samt støvsuget under sengen. Det var der vist mildt sagt også brug for, så det var rart endelig at få det gjort og nu dufter der helt når jeg kommer ind på værelset!
 Den sidste smuttede ved 11-tiden og om 4 timer smutter jeg på arbejde. Indtil da vil jeg læse Harry Potter tror jeg. Jeg har ikke så meget planlagt for ferien, så derfor kan jeg jo ligeså godt tjene lidt peng, når nu de har brug for en ekstra medarbejder. Det er også helt mærkeligt at have ferie, man kan ikke rigtig indstille sin hjerne på, at den først skal i skole om en uge.


Alt vores slik!

Halvdelen af vores slik spist efter første film og de såkaldt 'Voldemorchos'(synes selv det er ret så morsomt) med  hjemmelevet gucamole og salsa og fromage frais! 

Min mor og far er på arbejde, har du heller ikke ferie?

LML
Johanne Skærbæk