søndag den 10. marts 2013

Pyyyh for en hård weekend

I går var en dødhård arbejdsdag. Jeg var oppe kl 6.30, for at komme på arbejde og arbejdede så i 9 timer. Derfra var det lige videre til føs´dag. Det var hyggeligt! Vi bowlede og bagefter tog vi på kinesisk. Jeg skulle derfra hjem igen og lige nå at hilse på min mors fødselsdagsgæster(familien) inden de smuttede. Bagefter inviterede jeg dem, der havde været med til min venindes fødselsdag hjem til mig og så hyggede vi bare. Klokken nåede at blive 2 inden de forlod huset og én blev endda og sov. Så hyggeligt :D Det blev bare ikke til meget søvn og kune ikke sove længere da vi vågende ved 8 tiden. Kl. 12 skulle vi ud at samle ind. Det var ærligt talt ikke en særlig god oplevelse. Der var ingen styr på det, det var halvforvirrende og da vi kom ud på ruten var det pissehamrende koldt,ingen åbnede og hvis de åbnede sagde størstedelen nej. Til sidst fik vi min mutti til at hente os og køre vores gennemkolde kroppe hjem til pejsen. Fiasko. Men så var det gjort og lidt blev det da til... Nød vist også resten af søndagen her mere.
Nu vil jeg slæbe mit trætte legme i seng og stå op til en uforberedt dag i morgen og der er endda prøve. Det er jo bare top dollar... Eller noget.

Sov godt derude! Og god arbejds-/skoledag i morgen!

LML
Johanne Skærbæk