søndag den 6. januar 2013

En tur i Ikea

I dag tog mig og min mor en tur i Ikea. Lidt blandet oplevelse, for på den negative side er det virkelig, virkelig besværgeligt at komme rundt, der er god plads osv. men man skal hele butikken igennem for at komme til noget som helst og/eller nederst til alle de små ting. Men uh deres cafeteria er jo godt! Det er virkelig usandsynligt billigt og så smager det jo bare godt. Jeg er helt vild med kartoffelmos og de øjnede jeg lige at de havde og min mor spurgte så om jeg kunne få det uden kötboller og det kunne jeg godt. Kokkemanden var vild rar og spurgte hvilken størrelse tallerken jeg ville have og lagde lidt frisk persille ovenpå og så smagte det jo bare deeeejligt! Så dejligt, at jeg fik spist for meget - det var så ikke så dejligt. Men de havde ogå økologisk minimælk, det var også dejligt. Og så var det til sidst også dejligt at vi jo fik en masse gode ting og ting det har de ihvertfald! De har lige det man mangler i en pæn udgave.
Så nu sidder jeg bare og chiller med fødderne i fodbad. Jeg har fik et glasskår i foden nytårsaften og det er bare blevet værre og værre efter hver dag der er gået og min mor siger at det kan hjælpe med sådan et fodbad med sæbespåner i. Så det håber vi på, for jeg kan næsten ikke gå på foden.

Jeg har rykket rundt på min seng, så der nu ser ud sådan cirka som på billedet. Jeg fik en computerbakke, nye lagner og en ordentlig lampe med hjem i dag og så har jeg lagt helt rent satin-sangetøj på, så det er bare luksus nu. Jeg købte også noget stof, som jeg skal ombetrække mine puder med.

Til allersidst, så tror jeg jeg er ved at blive forkølet. Og med al den influenza, der er i øjeblikket, håber jeg godt nok ikke det er det!
Er du også blevet syg?

LML
Johanne Skærbæk