mandag den 21. januar 2013

Så fik man da også holdt søndag!

Så er jeg hjemme fra en 8 timers 2.arbejdsdag og en middag og en bio-tur med min barndomsveinde. Det var en rigtig dejlig arbejdsdag. Jeg kunne mærke det var lidt hårdt de sidste par timer og der er meget at huske, men det hele bliver mere og mere vant og man føler sig bedre tilpas og det er bare så rar en arbejdsplads, at man har lyst til at være der og blive der. Det bliver da også en del bedre af, at man lige får ros fra los leder, da man er kommet hjem.
Lige straks jeg kom hjem, tog jeg afsted igen til Café Vivaldi og spiste med min veninde. Det var en del af hendes fødselsdagsgave, at jeg gav hende en middag og en bio-tur og bio-turen havde vi klaret. Men vi så 'Jagten' den her gang og er du gal den er god og gribende! Især det at man kan gøre sådanne ting retfærdige overfor sig selv og hvordan et andet liv kan blve ødelagt. Jeg vil ikke afsløre andet end at du skal se den!
Nu må jeg vist også hellere smutte under dynen, så jeg kan få kæmpet mig op i morgen. En god uge går mig forhåbentlig i møde :)

Hvad skal være den næste film du ser?

LML
Johanne Skærbæk