tirsdag den 22. januar 2013

Hu hej hvor det går

I dag bød på lidt af en overraskelse. Jeg var kommet hjem fra 3 moduler og var ret så træt, efter at have sovet hos en ven dagen inden. Så jeg lagde mig til at sove nærmest så snart jeg kom ind af døren. jeg vågner dog lidt over 16 ved at min mobil ringer. I røret er 'Frederik': "Hej skal du ikke på arbejde i dag?" Hm nå det vidste jeg så ingenting om, men ud af sengen kommer jeg da og kl halv 17  da jeg er i Netto, lidt groggy, men det går dog fint og nu er jeg her på min vante plads under dynen. Med tonsvis af lektier. Det ene til biologi, som jeg er nødt til at lave, da jeg skal op til tavlen og snakke om noget jeg ikke er helt klar over endnu XD Og noget samfundsfag med tonsvis af spørgsmål. Egentlig også noget fysik, men det tror jeg nu bare ikke kommer til at ske...
Så jeg må hellere smutte igen! God tirsdag derude!

Hvornår fik du sidst en overraskelse? Stor eller lille? Positiv eller negativ?

LML
Johanne Skærbæk