onsdag den 23. januar 2013

update

Uf! Endnu en fysiktime. De er overalt de fysiktimer. Jeg kan ikke vente med at få fri og komme til at øve de monologer, vi er nogle stykker fra musical-holdet, der skal fremføre. Jeg glæder mig så meget til at få øvet intenst og fremføre noget lækkert!
Vi skal fremføre det i aften til åbent hus her på Køge Gymnasium. Vi får nok spillet et par gange mellem 18 og 21, så kom dog og kig, hvis du kan og er i området ;)
 Vi fik teksterne i morges og har nået at læse den igennem et par gange og det ser virkelig godt ud. men nu må vi hvad det bliver til!
I morgen har jeg i planerne at stille op som menigt medlem af kordineringsudvalget i elevrådet. Det lyder indviklet ja, men ikke desto mindre, er det noget jeg rigtig gerne vil! Jeg har dog slet ikke haft tid til at tænke over hvad søren jeg skal sige der foran hele elevrådet+ekstra, for at jeg bliver valgt. Samtidig har jeg ikke rigtig nogen idé om hvor mange der stiller op og hvem der stiller op. Det kan være konkurrencen bliver skarp, men håber, håber!

Holder dit uddannelsessted/job nogensinde åbent hus?

LML
Johanne Skærbæk