tirsdag den 15. januar 2013

SNEEE!

Som en af de få over 12, kan jeg med glæde sige at det endelig sner igen! Istedet for det bare er koldt, er det nu også lidt sværere at komme frem, men tilgengæld kommer lyset igen og så håber jeg lidt man kan nå at få en sneboldskamp denne her gang. 
Jeg har ventet på dette til at kunne tage billeder, så jeg måtte bare ud og se om jeg kunne fange et par dalende fnug, trods det er fuldstændig mørkt her kl 12 om natten. Jeg bor dog lige op af en større vej, så der kommer masser af lys ind fra gadelygterne. her er mine første billeder af snevejret:



'Untouched'


Ølbyvej 34, elsker den måde lyset skinner igennem og giver genlys, huset er lidt skævt og husnummeret er så tydeligt

'The deserted roads'  - vejene er forladte, men der er tydelige spor efter nogen har været der
 




LML
Johanne Skærbæk