torsdag den 3. januar 2013

I kan se mig i gult

At gå i seng kl halv 1 og så sove kl halv 5 - not cool! Især ikke når man skal op kl 7. Men jeg klarede mig fint gennem dagen og det var faktisk ikke så slemt, for de sidste timer, hvor kvalmen begyndte at melde sig. Men som jeg også blev enige med en veninde om, så føler man sig ofte mere træt når man bare har sovet for lidt i forhold til hvis man stort set ikke har sovet. Og at det er nemmere at komme op om morgenen, fordi man ikke er kommet ind i den dybe søvn sådan rigtigt. Jeg kom ihvertfald op til perfekt tid og var i skole i ordentlig tid. Dejligt. Efter skole havde jeg en jobsamtale i Netto , som en af mine venner havde været så sød at arrangere. Ja og det job fik jeg :D Så det er bare skønt!! med mig hjem fik jeg denne lille, gule folder og min første arbejdsdag den 17., som passer rigtig godt, da jeg skal ualmindeligt meget i starten af januar. 
I morgen er det allerede fredag og så er der Fredagscafé og bagefter julefrokost med skuespillerne, håber det bliver godt! 

Hvor arbejder du henne, hvis du da har et job? :)
LML
Johanne Skærbæk