tirsdag den 1. januar 2013

2013 - dag 1/365

Så er det 2013! Og jeg kan sige at jeg kun har sovet 1-2 timer hele året. Jeg holdt nytår og da klokken var 10 (om morgenen) sad der stadig en enkelt tilbage jeg snakkede med, mens andre sov. Overraskende er jeg faktisk utroligt frisk i forhold til hvad man måske burde være, når intet søvn har fået i meget, meget lang tid. 
Folk tog hjem lidt efter lidt - nogle blev og sov, snakkede lidt længere og andre tog hjem. 
Nytårsaften var virkelig skøn, trods bræk i en chipsskål og på et gulvtæppe. Der var super meget mad. En af mine veninder, der var med til at lave hovedret, havde været så dejlig at lave falafel til mig, mens de andre nød en lækker oksemørbrad. Kartoflerne var rimelig hårde, men forretten var lækker og desserten som var pandekager med is var også særdeles vellykket! Det gik knap så godt med min morgenmad, jeg glemte halvdelen så det fik for meget varme, det var resultat af min lidt efterhånden hærgede krop. 
Køkkenet flød med mad og opvask, det samme gjorde spisestuen og stuen. Da mine forældre kommer hjem var jeg lige gået i seng, så havde ikke fået mulighed for at rydde op. Vi klarede det dog sammen og det var virkelig rart ikke at stå helt alene med det (især brækken), når man er dehydreret og træt ;) Efter lavede min mor suppe til mig og efter de var kommet sig over det rodede hus, begyndte de at takke for et par værtindegaver og al den mad, der var blevet efterladt- så var aftensmaden reddet! 
Lige nu slappes der bare helt af og jeg tænker lidt frem til skolestart og det kommende år med blandede følelser, mens jeg lige kværner en halv pose chips og en cola. 
Så alle er glade og tilfredse over en dejlig, dejlig nytårsaften :)


Jeg har selvfølgelig slet ikke tænkt på at tage et billede med mig med kjole osv. på, men har da taget et billede af kjole. Det bliver meget forskelligt om man tager det enten med blitz eller uden blitz, tror dog det med blitz har de bedste farver: 

Hvordan var din nytårsaften?

LML
Johanne Skærbæk