mandag den 31. december 2012

Nytår i morgen og pandekager i dag

Så er det i morgen det er nytår og selvom det er en blandet landhandel, dem jeg skal fejre den med, så glæder jeg mig! :D Og det er jo hjemme hos mig, så der skal lige ryddes op og nogle voksduge på og sådan. Men ellers er det dejligt, at der er ingen transport og at jeg føler mig helt hjemme, så jeg kan gøre som det passer mig ;)
I dag kom en af mine venner fra klassen forbi og vi så et par af Alfred Hitchococks film. her den 4. januar skal størstedelen af klassen ind og se The Crazy Christmas Cabaret og den er i år inspireret af ham(deraf titlen Hithcock up). Vi fik også lige bikset nogle lækre pandekager sammen og det blev selvfølglig fanget med kameraet. Lidt ihvertfald! Jeg håber, at jeg får en masse gode billeder i morgen! Har vist hørt noget om vi også skal have pandekager til dessert i morgen. Ja for det er ikke mig, der skal lave maden. Alle der kommer til mad kommer hver med deres og så disker jeg op med noget morgenmad og selvfølglig et helt hus ;)

Synes også lige I skulle se dem her, bare fordi: 


Hvor skal du holde nytår i år?

LML
Johanne Skærbæk