lørdag den 8. december 2012

Bare helt, helt alene

Anden aften i 3 uger, hvor jeg bare skal sove helt, helt alene. Nørj hvor er det dog alligevel rart. Jeg elsker at være sammen med folk uden tvivl og jeg har da endda lyst til at invitere nogen hen og se en film eller noget nu. Men jeg kan godt nok mærke jeg er træt og det bare at kunne chille hele aftenen under dynen og med en pose slik, når man har været sammen med nogle konstant de sidste 3 uger.  Så vil sige at det er intet under, at jeg er en anelse træt og hungrer lidt efter bare at slappe heeeelt af. Og så er de endda juleferie. Hvordan kan det blive bedre? Ingen julegaver og vigtigst af alt: inge afleveringer, lektier og timer at dukke op til!

Har du duftet til vinteren? Været indenfor og taget en dyd indsnusning ud af døren. Det er ligesom når det har regnet, det dufter friskt og skønt :D

LML
Johanne Skærbæk