lørdag den 29. december 2012

2. juledag

Uh der er faktisk sket mere, end jeg lige selv troede siden sidst jeg skrev!
Det har jo været juleaften og der har været julefrokost, men det forgik som jeg forudså, så intet at rapportere der ;) Så var der 2. juledag, hvor der også var julefrokost, dog bare med mors side af familien. Jeg fik ryddet op OG tørt vindueskarm, bord osv af OG støvsuget. Hold da helt op. Jeg var godt nok heller ikke helt klar da gæsterne kom. Der var også problemer med mine øreringe. Det er et mareridt. Der er bliver ved med at ske et eller andet og der går betændelse i og de gør ondt. Samtidig med at dem jeg har i, er alt for store og voldsomme, men jeg må bare holde ud. Bortset fra lige i dag er et af hullerne groet sammen. Det var et heldigt et af dem, der groede sammen, for det ar blevet lavet så låsen sad og gnavede mig i øret - ikke så heldigt. *
Da jeg så endelig var klar, var det en super dejlig dag. God mad(intet julemad, men suppe, usædvanlige gode røræg og hjemmelavet pizza, mmmh) og spil-hygge med mit nye EGO og til sidst fik jeg lavet for sent afleveret matematik med hjælp fra en sød søster og mormor.
Det slutter ikke engang her, for da familien var taget hjem, kom 2 af de bedste fra klassen og vi varmede op sammen og tog derefter toget ind til Park. Der var lagt op til en kæmpe-mæssig fest med alle gymnasier osv osv. Da vi kommer ind er der sådan cirka 20. Ja. Okay. 150kr. Hm... Nå vi var i godt selskab med hinanden og vi fyrede den lidt af og indtog dansegulvet på vores helt egen måde og tog så på McD, købte (mange) chili cheese tops og tog derefter nat-bussen hjem til Kjøge igen. Kl. 4 var vi hjemme og trætte. Vi sov alle sammen i min seng og da vi vågnede næste morgen... Dag... Kl. 14, var der varme boller og mere af den dejlige røræg. Vi så en film og spillede et slag EGO mere. Meget rar dag.

Er familie-juelfrokosterne overstået for dig?

LML
Johanne Skærbæk