søndag den 9. december 2012

Søndag aften

Min farmor har strikket sokker til mig og hun er gået helt amok denne gang -  hun har lavet to par med to forskellige helt vilde mønstre! :D Jeg sidder nu med et par af dem på:
Her sidder jeg i min seng med nattøj og har lavet afleveringer heeeeeele dagen. Kan faktisk ikke huske jeg har lavet noget andet end lektier, end et spil tetris engang imellem. Men nu er de lavet og klar til aflevering=intet lektiefængsel og klar til evaluering/afslutning på NV. Endeliiig! AP prøve er også i denne uge. Så er nogle af de mest træls fag ude af verden og der er kun 2 uger til juleferie! Jeg har endnu ikke fundet et sted at holde nytår... Men det løser sig nok, det gør det altid! Nu vil jeg ligge mig ned med Harry Potter i hånden og nyde min dyne med nyvakset sengetøj! hunden ligger ved siden af så sødt og jeg skal forbandet tidligt op i morgen som altid. Sov godt derude!

Hvad har du fået i din julekalender, adventspakke eller måske pakkekalender i dag?

LML
Johanne Skærbæk