lørdag den 29. december 2012

Det er juleferie!

I dag overtalte min mor mig, trods mit absolutte ferie-mode, om at tage med ud og købe ind. I samme tag kunne vi lige bytte en af mine gaver. Jeg havde fået nogle øreringe, som desværre var alt for store. Men til min glæde, fandt vi to par, til næsten samme pris, i sølv og som var mindre. Dejligt, dejligt!
Så slog vi en tur forbi Candy Shop og købte.... Ja slik.
Dagen bød på en lykkelighed mere. I julegave fik jeg tilskud til et spejlrefleks kamera og vi tog så ud for at kigge på et. Jeg blev dog hurtigt enig med mig selv om, at jeg gerne ville have det nu. Så nu er jeg ejer af mit helt eget dødlækre kamera! Har tænkt på det i lang tid, så det er ike bare sådan en hurtig beslutning, men noget jeg virkelig gerne har villet have og var blevet enig med mig selv, at uanset om jeg fik tilskud eller ej, så ville jeg købe det. Så nu er det bare med at gå amok og endelig kunne tage nogle ordentlige billeder :D
Vi endte vores tur i Wika, hvor jeg simepelthen - trods min erfaring med indkøbsvogne - ikke kunne få den fra de andre. Jeg rendte efter min mor for hjælp og afsted kører den vogn, som har slugt min 20'er med to drenge. Min mor siger: "Åh nej, det var vores sidste tyver!"det er der åbenbart en mand, der hører, for 2 sekunder efter kommer der en hånd med en 20'er i og rækker den frem mod os. Virkelig rart menneske!
Min mor gik amok i grøntafdelingen, fordi 'nu skal vi leve lidt sundere', fint med mig og så bevilgede hun 3 flasker sprut til mig - så nu kan nytår og julefrokosterne bare komme an! Men indtil da så spendere jeg min tid på timelange spil Sims 3 og læsning. Og vigtigst af alt: Bare være chill og ulækker til det går løs igen!

Her er et par billeder af hvad det er blevet til i det mørke lys og øreringene:









Hvad spendere du din juleferie med?

LML
Johanne Skærbæk