søndag den 23. december 2012

Tværs på P3

Årrrh jeg elsker bare Tværs på P3. Hver søndag aften. Jeg glemmer det hver søndag, at det er der, men når jeg så hører det bliver jeg vildt glad. Jeg forsvinder bare helt væk i en melankolsk stemning, hvor alle følelser og minder bare kommer i sving. Så mange forskellige historier og jeg lytter bare og kan slet ikke koncentrere mig om at gøre andet end at lytte og forsvinde ind i mine egne tanker.
Især den vært der var før Emil Nørlund, var som skabt til programmet. Perfekt stemme. Emil Nørlund er bestemt også god, intet der.
Det er virkelig godt og det var nok noget af det jeg savnede da jeg gik på efterskole. Nogengange kom jeg lidt for sent af sted til toget, fordi jeg bare lå og lyttede, men andre gange fangede vi det også i bilen, så skruede jeg op og uden at jeg bemærkede det forsvandt jeg bare og glemte at jeg kørte i bil og min mor eller far sad ved siden af.
Bare tryk på den lille sorte boks med en højtaler: P3 netradio
Lige nu er min netradio gået i stå og jeg håber så inderligt den vil komme tilbage snarest muligt.

LML
Johanne Skærbæk