torsdag den 17. januar 2013

Første arbejdsdag - ellers andet?

Så oprand dagen hvor min første arbejdsdag skulle arbejdes (hvis man da kan sige det). Jeg nåede heldigvis hjem inden og fik en lille lur! Da jeg kom var der straks en sød kollega, ved navn Frederik der tog imod mig og Alex satte mig ind i de første ting i kassen, inden Nick tog over. Jeg fik en t-shirt og 'jeg er ny medarbejder i Netto'-badge og så kørte det ellers. Kunderne var vold rare og selv når ventetiden var lang, smilede de og ønskede mig god dag. Synes det føles lidt mærkeligt i starten, men efterhånden fik man overskud til mere og mere. Jeg ved selvfølgelig ikke om jeg faktisk har været røvdårlig, men jeg synes nu egentlig selv det gik sådan okay. Tror ihvertfald det bliver en god arbejdsplads fremover, er i helt godt humør efter at være kommet hjem. Skal bare lige have en sweater, for det er godt nok ikke en sauna man sidder i. Så håber jeg bare jeg kan huske det hele til næste gang og så skal jeg bare lige have styr på alle de andre små ting, som at man skal taste tal føst, så gange, det er kontant og ike enter, først total, så dankort osv. for med et overskud på 55kr. i kassen er der nok et eller andet gået galt.

Hvad var dit første job? Mit var på et advokatkontor i cirka 3 måneder.

LML
Johanne Skærbæk