søndag den 21. oktober 2012

Co´boyder-busker

I torsdags(ja den dag med toget og med Skammerens Datter), nåede vi efter teatret og en lækker frokost også lige at kigge på jeans. Ja for det havde jeg da bare ingen af, andet end et par busker, der engang var sorte, men nu er mere sådan ja grå agtigt, jeg ved ikke hvad den farve hedder. Jeg må sige, at det var en del sjovere at prøve og købe bukser for nogle år og kilo siden. Dengang man ikke havde så store hofter og man var total fit, så de bare sad som støbt om røven og ned af ens lange ben. Dengang ens største problem var at finde et par, der var lange nok. Ja ja, den tid er det bare ikke mere og så har vist også bare altid været sjovere at kigge på alle andre beklædningsstykker end bukser. Men efter at have revet adskillige par busker af og på, fandt jeg da trods alt frem til 3 par - top dollar mand. Og så var det mor, der betalte ;)
Nu er det helt rar at have et par rigtige jeans på igen - stramt, men rart!

Kan huske et par jeg havde for snart mange år siden, som jeg til sidst nærmest havde slidt op, men de var virkelig gode. Sådan nogle man i starten måske ikke er så glad for, men så bliver det bare ynglings. Har du/har du haft sådan et par 'perfekte' bukser?

LML
Johanne Skærbæk