fredag den 5. oktober 2012

Godmorgen fredag

Fredag - Jeg har haft to moduler for første gang i mit liv og så fik jeg en virkelig dejlig morgenmad bestående af havregryn og tørrede frugter. Men man kan godt nok mærke at luften bliver koldere og det lagde jeg mærke til i dag da jeg cyklede hjem gennem skoven, som jeg for det meste gør, når jeg skal hjem. Jeg slipper for lyskrydsene og efter en lang, hård dag er det skøn at cykle gennem skoven og få noget frisk luft og koble hjernen fra og - hvor gammel jeg end må lyde - kigge på den flotte natur og måske nyde synet af en sød, nysgerrig ko. Det får mig til at smile indvendigt. Jeg kunne heller ikke lade være med at tage nogle billeder af de skønne træer, der stadig har de helt grønne blade og delvist de flotte røde og orange blade.

Skal du samle ind på søndag for Røde Kors?

LML
Johanne Skærbæk