fredag den 26. oktober 2012

Elevrådstur

Så sidder jeg her. Herhjemme. Det er dagen for vores elevrådstur starter og jeg har det af møg til. Hvorfor sker dette? Syg igen. Men jeg skal og vil med. Så det må drikkes væk eller noget og så tage sig af mig selv, når jeg kommer hjem :D
Vi skal afsted kl 14 fra Køge Gymnasium og  jeg har en kæææmpe taske med, fordi der skal være plads til en dyne. Jeg er virkelig spændt på turen, for hvordan det bliver. Jeg håber virkelig på det bedste og det er ihvertfald også været hvad jeg har hørt fra andre. Jeg går glip af KG-festen og det er ret så surt, men mon ikke det bliver det værd?
 Der skal laves vedtægter hele dagen og når så mørket falder på, skulle der efter sigende være den mest sindssyge fest... Dette er også grunden til, at kameraer er strengt forbudt. Det siger en del alligevel. Vi skal 70 afsted og der er blevet inviteret en fem stykker mere med, som forstår at holde en god fest og så er der aktivisterne, der skal sørge for hele vores ophold. Vi er lidt i tvivl, om det måske bliver lidt akavet for 1.g´erne og så skide fedt for 2. og 3.g´erne. men det kan jo også vise sig at blive det modsatte og vi så bare lærer hinanden bedre at kende og får en skide fed weekend! Under alle omstændigheder bliver det en hård weekend :)
Jeg glæder mig! Men er også enormt spændt.

Er du med i elevrådet?

LML
Johanne Skærbæk