tirsdag den 23. oktober 2012

En tirsdag

 Vi havde kun to moduler og det var tysk AP og engelsk, så det var bare i orden. Efter Cecilie nægtede at få taget et billede sammen med de flotte efterårstræer i spisefrikvarteret, gik hun alligevel med til det, da vi havde fri og havde lavet biologirapport. Så kom hendes mor og hentede hende og vi skiltes, da jeg tog i Wika og fik købt mælk og A38. De havde intet tørret frugt, men de havde til gengæld Risifrutti med Jord! (Se billedet) Det tørrede frugt bruger jeg på mine grovvalsede havregryn om morgen, som så også bliver blandet op med tørrede bananer. Det er også derfor der skulle købes mælk, der bliver simpelthen brugt kæmpe mængder på sådan en omgang tørre havregryn der. Og så ved jeg ikke hvorfor men alt tørret frugt indeholder bare rosiner og jeg er altså bare ikke særlig vild med rosiner i større mængder. Så det må producenterne lige holde op og så levere noget mere tørret frugt. Det smager så dejligt med noget sødt sammen med havregrynene! Du skulle prøve det - god start på dagen du ved.
 I morgen skal vi med billedkunstholdet på Lousiana, så det er bare lækkert og så er der jo musical-øver de næste to dage, så det er bare skøøønt!




 Hvad spiser du til morgenmad og spiser du overhovedet noget?
jeg har selv været godt rundt omkring og også nogle slet ikke spist, fordi der var intet jeg havde lyst til og så fordi jeg havde travlt. Nu kan jeg ikke komme ud af sengen inden jeg har fået morgenmad(ja jeg får morgenmad på sengen:D)

LML
Johanne Skærbæk