torsdag den 4. oktober 2012

Her forleden tog mig og min mor i 2 genbrugsbutikker i Køge. Selvfølgelig er der mange af de ting man normalt forbinder med genbrugsbutikker - platter med julemotiv, retro-ting man ikke aner hvad er, puslespil og tøj der er din farmor værdig. Men er du sindssyg jeg fandt også mange super fede ting! Og det er vel at mærke til ingen penge. Jeg kom hjem med 2 kæmpemæssige poser og det kostede ikke over 600kr. Selv i genbrugsbutikker, er der faktisk prisforskel. Men det var 600kr. med god samvittighed og glæde i shoppe-hjertet. Her er 5 af de køb jeg gjorde mig:

2x35,-

45,- for halstørklæde, 35,- for cardigan, 45,- for blondetop

Har du nogensinde vovet dig ind i en genbrugsbutik eller måske købt genbrug over nettet på fx DBA eller Trendsales?

LML
Johanne Skærbæk