onsdag den 24. oktober 2012

Louisiana

Dagen startede med jeg kom så sent, at jeg fik fravær... Men derfra er det dog kun positivt! Os der har billedkunst skulle på Louisiana og se deres udstilling 'Selvportrætter'. Det var en hyggelig tur derind og derinde fik vi en lille rundvisning og vi skulle bla. tegne os selv abstrakt, Frida Kahlos linier, se en mand der havde tappet sig for sit eget blod og være inde i et rum, med spejle på alle vægge og så en masse lys - syret oplevelse.
Det var virkelig spændende. Og det gør også at jeg nu er meget mere engageret i det selvportræt vi skal lave senere. Jeg har fået mange idéer, hvor jeg før bare var sådan at jeg skulle bare tegnes neutralt - nu glæææder jeg mig jeg mig til at få en god idé og så lave et fedt projekt :D
Vi kom hjem, så det passede nogenlunde med Musicaløver på Tapperiet. Det var en super god øvegang denne her og jeg har nu lært at danse vals(sådan da ihvertfald) Nu sidder jeg her sammen med slemmerdreng23 aka Anders Jeberg ready-eady til at gå i seng med udsigten til en aflyst idrætstime og ingen lektier til i morgen.

Har du haft en god dag?

LML
Johanne Skærbæk