søndag den 21. oktober 2012

Så er det i morgen!

Ja så er det i morgen! Eller faktisk om 8 1/2 time. Så er efterårsferien ovre og vi ligger hårdt ud med 4 moduler og både kemi og fysik på én dag. Men sidder nu og sveder over nogle triste lektier og fortryder lidt, man ikke brugte lidt af sin dejlige ferie på det. Talen som skal holdes i morgen i dansk, er dog lavet nu med lidt hjælp af mor, men en skæv kopi om selvportrætter, er lidt svær at komme i gang med og jeg har helt opgivet at skulle til at lave en 'standardkurve', bare fordi det gider jeg sgu ikke rigtig. Det der med kordinatsystemer og tegninger og sådan, det er altså bare ikke mig må jeg sige. Så nu bitcher jeg lidt over det med en ven og prøver at rykke op i rank i tetris, mens jeg hører "Disney´s greatest hits" (ja spørg mig ikke hvorfor jeg lige pludselig gør det, men det gør jeg). Og så bander jeg lidt indvendigt over tiden, for jeg kun fået 5-6 timers søvn, da jeg simpelthen bare faldt i snak.

Kender du ikke godt sådan nogle samtaler der bare glider og man ikke har lyst til at gå i seng, selvom klokken er riiiigtig mange? :)

Vi ses i morgen KG´ere, jeg regner med at komme til tiden for en gangs skyld!
LML
Johanne Skærbæk