tirsdag den 23. oktober 2012

useriøst nice stil

Så er der en blog mere. Ja sørme så, men den her er bare om hvad jeg synes er nice at iføre sig! :D Lige nu er det bare nogle billeder der er fundet, mest på weheartit.com. Men! Jeg har i sinde, at der jo nok også kommer nogle af mine egne ting og ja måske sågar af andres endnu mere nice stil!


Jeg har arbejdet en hel med den de sidste par timer, men jeg har alligevel ikke kunnet finde en helt ordentlig måde at vise billederne på, men du kan selv finde ud af hvordan du selv vil se det ude i venstre side(der hvor der står mosaic) :)
Som I nok kan fornemme, så er der lidt efterårsfarver på den og en masse hyggelige sweatere. Det er forbi det bare er så dejligt meget mig den her årstid, den er nemlig så hyggelig og får man lov til at iføre sig tykke sokker og for store trøjer med flotte mønstre! :D Det ændrer sig jo nok hen over foråret osv. Men nu må vi jo se hvad der sker! 

Hvad synes I? 
Og I må  lige give det en chance, for har meeeeeget mere i gemmerne ;D
LML
Johanne Skærbæk