onsdag den 31. oktober 2012

Fravær og musicaløver

Ligger lige nu i min seng og er monstertræt. Jeg er næsten lige kommet hjem fra en dejlig musicaløver. Som altid er vi delt op i tre grupper hvor vi er en time på henholdsvis skuespil, dans og sang. I sang skulle vi stille os op foran resten af vores gruppe og synge, men det kunne jeg ikke lige få mig selv til. Det der når der er helt stille og man så skal begynde at synge, det virkede liiiige lidt svært. Men de andre fra min gruppe synger også bare pisse hamrende godt! Det er jo helt vildt altså. I dans repeterede vi og det var faktisk ordentlig nice! Fik endda ros og så i dans! Wow! I skuespill endte det også meget godt op, vi skulle spile en scene vi også spillede sidst, med masker på. Så skulle vi bruge maskerne til at skabe en karakter. Først, i øvningen, var jeg lidt lost, men det er som om der sker noget på scenen, jeg bliver lige pludselig inspireret og så kommer det bare - det er rart! :D
Min morgen startede med at jeg havde en time fri - hallelujah! Men trods dette, kunne jeg ikke komme op til jeg skulle afsted til 2. modul! Jeg valgte så at når jeg nu alligevel fik 100% fravær, ikke at dukke op og så slippe for den pinlige situation, når man kommer ind i en stile klasse en halv time inde i timen. Jeg har i forvejen lidt over 7% fravær og den er ikke helt god, men det virker bare som en mulig opgave at komme op om morgenen og i skole. Jeg ved ikke helt hvad jeg gør.
Jeg havde så bare naturgeografi og det var fint nok, tror bare min lærer har givet op på mig. Hun grinte  og påpegede ihvertfald, imens hun kiggede på mine meget forskellige hypotermfigurer(grafer), at "Nårh ja det var dig der sad og bøvlede sådan med dem". Jo tak kære Hanne! Så jeg er lidt et håbløst tilfælde, men det er okay tror jeg nok! :D

Hvad har du lavet i dag? Og har du problemer med at komme op om morgenen?

LML
Johanne Skærbæk