torsdag den 1. november 2012

Skatteøen-øver


Sidder lige nu til Skatteøen-øver og kigger på gennemøvningen af "på havnen". Johan, den nye Silver, har bare styr på det shit der og vi andre følger stille og roligt med. Det er så hyggeligt at være på gym her om aftenen. Lyset på gangene er slukket og der sidder kun få, hårdtarbejdende elever tilbage i kantinen. I salen er der fyldt med liv, seriøst arbejde, enkelte grin og tålmodighed( og manuskripter), som en gang imellem bliver brudt af en bordfoldbolds-pause. I dag kom jeg kun 5 min for sent til billedkunst-timen. I billedkunst skal vi lave selvportrætter og jeg tror det bliver pisse sjovt at lave det! Jeg har en idé, håber bare jeg kan få den ført ud i livet. Så det bliver spændende og under alle omstændigheder, skal I nok få resultatet at se! 
Vi havde også et fint elevrådsmøde, der lige præcis var færdigt til tiden - top dollar!
Alle, der er aktuelle på scenen, arbejder på livet løs og på lørdag, så går det løs igen. Indtil da vil jeg tage hjem og nyde min dyne og liiige prøve at få lavet de sidste lektier til i morgen, mens jeg lytter til Dúné´s gratis sang og Cold Specks  <3

Gå ind på dunesite.com og hent den gratis sang! 
Kender du Cold specks?

LML
Johanne Skærbæk