søndag den 4. november 2012

Meljævning

Så er der 24 minutter til karaktere. Jeg har ingen anelse om hvor jeg skal finde dem. Det bliver lidt mærkeligt.
I dag tog jeg billeder til mit selvportræt! Min idé var først noget helt andet, men det fungerede ikke rigtig. Jeg er kun endt ud med cirka 3 billeder, der kunne bruges. Men så var det jeg i stedet brugte min idé om en maske der krakelere. Min mor blandede mel og vand og så fik så jeg det i hovedet. Så blev der taget billeder og derefter ventede vi til det stivnede og så fik vi det til at krakelere, ved at trække i det der hvor det var tørt. Resultatet, hvis jeg selv skal sige det, er blevet viiiildt fedt! Så jeg kan næsten ikke vente med at komme til at arbejde med det i morgen i billedkunst. I får selvfølgelig det færdige resultat, men I må vente! ;D

har du nogensinde haft en idé, men at det så ender ud i noget helt andet, end du havde forventet?

LML
Johanne Skærbæk