tirsdag den 6. november 2012

Valgnat

Det er tirsdag og om 2 1/2 time er jeg igen på gymnasiet. Der er nemlig amerikansk valg i nat og det er der nogle på gymnasiet, der har oprettet en begivenhed om. Det er noget jeg så godt kan lide ved KG(Køge gymnasium), de er super gode til at oprette hyggelige, spændende begivenheder og gøre gymnasiet et sted hvor der sker en masse andre ting end skole og hvor alle kan være sammen. Det er rart at kunne være sammen med vennerne fra klassen på en anden måde end når man snakker i frikvarterne og lære folk fra de andre klasser bedre at kende og dermed mødes på tværs af årgange.
Det bliver super hyggeligt, at skulle ligge i den store sal, hvor vi selvfølgelig håber på Obama vinder og følge stemmerne blive talt op til langt ud på natten. Det gør det kun bedre, at det er med nogle af de skønneste fra min klasse og der efter sigende skulle være amerikanske pandekager til morgenmad. Jeg er nu spændt på om vi alle sammen kan være i salen og sove, for der er mange, der har tilmeldt sig og i salen er der blevet stilt et 3 meter højt stillads op og en scene der fylder cirka halvdelen af rummet. Det er til Skatteøen og det bliver vildt at begynde at øve på den her på i morgen.
 I morgen er det også OD(Operation Dagsværk)-dag. Jeg har desværre ikke fundet et arbejde noget sted, så jeg bliver hjemme og gør rent og noget. Det kunne nu ellers også, have været sjovt at prøve at komme ud og lave noget på en rigtig arbejdsplads. Men det vigtigste er jo bare at få pengene, der går til fodboldskoler i Irak. Og så bliver mine forældre sikkert også lidt glade, når jeg stryger og gør rent osv.

Skal du være med til OD?

Tjek også lige en af dem fra min klasse, der også skal med i aften, blog-indlæg. Jeg blev så glad, da hun efter en lang periode, ikke har skrevet, så skrev igen:
ceciliejuel/back-on-track

LML
Johanne Skærbæk