torsdag den 22. november 2012

Selvportræt release!

Til forskel for i går, har jeg haft en lorte dag i dag. Men det var slet ikke det jeg ville fortælle jer! Jeg lovede jer jo at vise mit selvportræt projekt. Jeg troede jo, at vi kulle udstille det eller noget. Men det skal i ikke. Så nu har vi bare et selvportræt, som vi skal  bruge til vores eksamen. Hmm... Nå, men derfor får I det også bare! Er selv ret vild med billederne! :D Here you go, enjoy:






Og historien bag er den maske man nogle gange tager på overfor andre, selvom man har det anderledes indeni og på et tidspunkt krakelere den maske. Både på den måde, at man til sidst ike kan holde det ud længere, men også hvordan man kan give mere og mere af sig selv til de venner man lærer bedre og bedre at kende. De første tre billeder er hvordan man  flygter fra noget og konstant søger efter det gode, indtil man igen flygter. Og maskerne er så historien inden man flygter igen fra enten det gode eller dårlige.
Håber I forstår selvom det er lidt indviklet, ellers vil jeg meget gerne forklare eller uddybe!! :D

Hvad synes du?

LML
Johanne Skærbæk