søndag den 18. november 2012

"Johanne?" "Ja! Jeg er her!"

Wuhuu jeg kom til tiden! Jeg stod et kvarter før op end jeg plejer(med meget besvær), fulgtes med Kasper til skole og sagde godmorgen til sekretærene. De var glade og man kunne da ikke lade være med at smile. Så dagen er startet godt, jeg kunne sige ja da læreren råbte mit navn op og jeg er i godt humør. Det er sgu i orden!
En fra min klasse foreslog jeg til jul skulle komme med pebernødder til kontoret. Så mig og kontoret bliver bare like this! Det bliver mega hyggeligt, at skulle sige godmorgen til dem hver morgen.
Der er dog 1-2 bagdele ved at komme så tidligt(eller bare til tiden) og det er at gangene myldrer med folk og man kan ikke komme igennem med sin cykel i indkørslen, fordi der lige kommer 2 busser på samme tid. Ja og så, som nævnt i forrige indlæg, at jeg skal vade fra min cykel, så til kontoret og så til lokalet, jeg skal være i og det er som sagt alle sammen i hver sin fucking retning. Men hvis det er de største bagdele, vil jeg sige fordelene opvejer det ;) Så er det bare det der med at komme op.

LML
Johanne Skærbæk