fredag den 2. november 2012

J-dag!

Så er det fredag og J-dag. Lige nu sidder jeg under min trofaste dyne, men om nogle timer går det løs! jeg tager til Lyngby HTX og fejrer j-dag. Så skal sneen sgu falde! Jeg tager med en veninde fra efterskolen hjem til min roomie og så spiser vi aftensmad hos hende.  Bagefter tager vi alle tre til Lyngby. Der møder jeg højst sandsynligt, hende der har inviteret mig, også en fra efterskolen og så et par andre jeg kender. Det tegner til an god aften, med nogle af de bedste mennesker jeg kender.
Imorgen er der 6 en halv times musical-øver og det samme søndag, derefter går jeg en hel måned, hvor der er øver hver dag i møde. Det bliver intenst, men også pisse fedt tror jeg. Okay måske ikke så meget for mig, som så mange andre, der er med. Men jeg skal stadig være til rådighed og ikke være hjemme i weekenderne. Vi nærmer os jo også samtidig spilleaftenerne. Uhuuu.

Skal du fejre sneen falder i dag?

LML
Johanne Skærbæk