onsdag den 21. november 2012

Pyjamas-partiii

Jeg bor super tæt på gymnasiet og da vi slutter meget sent til musical nogen dage, er der en del der ikke har lyst til at tage hele vejen hjem. Derfor har jeg lagt hus til et par overnattende. Så i går gik vi i 'slikken', efter at have fået en sviner over vi havde gjort det dårligt i 2. akt og bagefter hjem til mig. Vi fik aftensmad, spillede indtil flere brætspil, hvor 2.g´eren selvfølgelig vandt hver gang. Vi gik for sent i seng og vi vågnede til morgenmad på sengen. Virkelig bare en rigtig sleep-over ;)
En anden fra musicalen har også lige spurgt mig, om han kan sove hos mig, de dage vi har forestillinger, fordi vi er så sent færdige, han har 3 kvarter hjem og efter lige at have spurgt mutti, er den aftale en aftale! Pisse hyggeligt.

Bor du selv langt væk eller tæt på dit arbejde/uddannelsessted?

LML
Johanne Skærbæk