lørdag den 3. november 2012

Træt, men tilfreds

Nuuuurj hvor er det dog skønt bare at kunne synke ned under dynen. Når man kommer hjem kl halv 4, fordi det tager 2 timer i transport og skal op kl halv 9 til øver, er man meeeget træt! Det var dog både en god øver og en god j-dag :D Det får I ikke så mange detaljer om...
 Nu sidder jeg med en kæmpe pose slik og en slush ice og skal lige til at se sidste afsnit af matador, så jeg er klar til at se den i aften ;D
Jeg troede jeg skulle til øver i morgen(og også mandag og tirsdag), men det skal jeg ikke alligevel, det er lidt synd, for det er super hyggeligt at øve nogle timer i weekenderne. Men på den anden er det sgu også rart bare at kunne slappe helt af, inden det for alvor går løs med det hele.

Hvordan har din lørdag været?

LML
Johanne Skærbæk