torsdag den 8. november 2012

Musical-opløb skudt i gang!


Så er karakterene endelig blevet lagt op og der er 2 4-taller, et par 7-taller og ellers et overraskende overtal af 10-taller. Så er det er bare heeeeelt i orden! :D Kan ikke helt forstå min skriftlige matematik karakter(4), men ja ja det andet er jo pisse godt for satan da!
I dag er opløbet i Musicalen også officielt gået i gang (eller det var vist i går) - nu står den på øver hver evig eneste dag frem til den 1. november! KG bliver jo nærmest ens nye hjem. I den anledning, er der ikke flere øvegange på Tapperiet. Det er selvfølgelig forståeligt, meeeeen har ikke fået sunget for vores sanglærer endnu og vi skulle lave en visning her de sidste to gange inden vi får roller og manuskript, så det er ikke så fedt, hvis jeg ender med en lille rolle igen... Men nu må man ikke tage sorgerne på forskud!
Det bliver pisse fedt at øve så intenst fra nu af. Det er dog også lidt halv skræmmende at kigge frem og vide, at hele den næste måned, kan jeg ikke lave noget som helst andet. Men det bliver ikke forgæves,  for selvom jeg ikke har en enormt, vigtig rolle med mange replikker, så er jeg vildt meget på scenen og skal derfor agere meget. Det er vildt fedt at prøve; jeg får lov til at lave nogle monster nice ting og så er det virkelig god øvelse. Jeg glæder mig til alle de små ting jeg skal lave og bare give den gas på en scene igen med min karakter og mine medspillere i den sidste del af november. Lige nu er der emget tålmodighed og vi statister sidder megt og venter på scenen kommer til at køre, så det er lidt begrænset hvor meget spil der er. Den følelse når alt det, der har været så ustabilt, tøvende, usikkert, udfordrende og gang på gang er blevet korrigeret og gjort bedre, så kollidere i optræden efter optræden, hvor der ikke længere er manuskripter og det bare gælder om at give sit bedste, den følelse er fantastisk og slutter med garanti alt for tidligt!
Det er bestemt ikke sidste gang du får noget af høre om den skide musical, så bare tag og kom og se alt det jeg snakker så meget om!
Køb din billet her -søg på 'Skatteøen'

Har I fået standpunktskaraktere?

LML
Johanne Skræbæk