onsdag den 21. november 2012

Keep it coming!

Årrh min dag er bare blevet bedre og bedre som den er gået. Jeg er kommet hjem og jeg finder ud af at Skatteøen-øver er aflyst. Normalt er det jo dårligt, men lige i dag. Onsdag. Det kunne ikke have passet bedre. Jeg kan nemlig nå til øver på tapperiet - den vigtigste øvegang for tildelingen af roller, nemlig visning.
Efter ikke at have fået de 10 timers søvn jeg normalt skal have, tager jeg lige en lille morfar en time inden jeg skal afsted. Jeg vågner pludseligt ved at min mor kommer ind af døren og kl. er kvart i 5. Oh! Jeg kommer hurtigt op og afsted og min mor kører mig til tapperiet. Jeg er lidt i en tåge af den bratte opvækning. På tapperiet ved jeg ikke helt hvad jeg skal gøre, men jeg er der! Dog kommer Mai, som er med i styregruppen, hen sammen med en af pigerne fra holdet. Hun har åbenbart heller ikke været der den sidste gang og jeg bliver spurgt om jeg vil være i gruppe med hende. Selvfølgelig! Vi har en halv time til at få stablet en sang og et lille skuespil på benene.Vi ser de andre, som gør det godt  og turen kommer til os. Selvom jeg føler jeg stadig lige er stået op, så går skuespillet super nice. Min samarbejdsmakker er ret usikker, men hun går alligevel med til at synge (sejt!) Vi tager den med klaver og jeg kan bare ikke finde ud af hvornår jeg skal ind. Men med lidt hjælp går det og jeg er totalt overvældet af hvor fucking søde de alle sammen er, de støttede helt vildt meget. Da vi kommer sikkert ned igen siger alle det var super sejt af os og jeg for af vide af utrolig mange hvor godt de kunne lide min rolle. Optur! Derhjemme venter en dejlig skål pasta og toma-tuttelihut og Dúnés nye musikvideo til 'Hell No' er blevet slået op på min væg. Se den her: HELL NO! Er i dejligt humør og ser frem til en fridag fra øver i morgen. Jeg ser dog endnu mere frem til øveweekenden og klø hårdt på igen. Det nærmer sig med enormt hastige skridt nu og det hele bliver bare bedre og bedre.

Kan du lide Dúnés nye sang og musikvideo? Jeg er selv vild med den! Og kan du egentlig selv synge?

LML
Johanne Skærbæk